25 let Charity Znojmo

 

Dne 15. února 2018 slavíme 25 let!

Dárcovská SMS

Zašlete dárcovskou SMS na 87 777 dle Vašeho výběru v hodnotě 30, 60, nebo 90, Kč ve tvaru:

  • DMS RYBA 30
  • DMS RYBA 60
  • DMS RYBA 90

Děkujeme!

Celoroční sbírka potravin

Pronájem zasedací a školící místnosti

Koordinátor Domácího Hospice

Místo výkonu: Znojmo
Nástup: 1. února 2019
Výběrové řízení: Ano

Požadujeme:

  • vzdělání ukončené maturitní zkouškou – vyšší vzdělání vhodného oboru (zdravotní, sociální apod.) je vítáno – vhodnost oboru původního studia může kompenzovat letitá praxe v rámci pomáhajících profesí
  • zkušenost z práce s umírajícími nebo aktivně projevený zájem o tuto oblast
  • schopnost vedení a koordinace týmu o velikosti 15-20 osob: lékaři, zdravotní
  • sestry, sociální pracovník apod.
  • dovednost práce na PC
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • schopnost nést administrativní a psychickou zátěž
  • schopnost samostatné práce a zároveň týmové spolupráce
  • schopnost vést řádně a pečlivě příslušné evidence
  • ztotožnění se s principy Charity

Osobnostní předpoklady:

  • spolehlivost, zodpovědnost a pozitivní přístup k práci
  • flexibilita a rozhodnost v krizových situacích
  • výjimečně dobré komunikační dovednosti
  • vlastní aktivita a tvořivý přístup
  • chuť učit se a pracovat na svém rozvoji
  • empatický a holistický vztah k umírajícím pacientům

Náplň práce:

  • koordinátor DHP má k dispozici hospicový telefon a informace touto cestou přijímá a zpracovává ve všední dny od 7:00 do 15:30
  • informace dále předává v rámci týmu DHP a deleguje dílčí úkoly
  • sestavuje služby sestrám a lékařům DHP
  • kontroluje a kompletuje dokumentaci v průběhu měsíce a především před koncem měsíce v rámci vyúčtování
  • kompletuje výkazy práce pro mzdové oddělení
  • plánuje a svolává schůzky týmu
  • hlídá kapacitu služby

výrazně se podílí na příjmu klienta do DHP:

  • podává první informace rodině či klientovi – telefon, e-mail
  • rozesílá informace a žádosti – koordinuje spolupráci s praktickým
  • lékařem a rodinou
  • sepisuje smlouvu o poskytování služby
  • informuje lékaře DHP o příjmu, plánuje a koordinuje první návštěvu v rodině klienta ve složení lékař, sestra, koordinátor
  • zpracovává informace získané při první návštěvě u klienta – deleguje je
  • na další členy týmu
  • koordinuje péči o pozůstalé – rozesílá kondolence – organizuje setkání pro pozůstalé
  • udržuje tým v dobrém chodu
  • rozvíjí a šíří hospicovou myšlenku

Nabízíme:

  • komplexní zapracování do tématu paliativní péče
  • smysluplnou a zajímavou práci v příjemném kolektivu
  • práci na smlouvu – zkrácený úvazek
  • k dispozici automobil a telefon pro pracovní účely
  • 5 týdnů dovolené
  • vzdělávání a odborný růst
  • zázemí stabilní organizace
  • podporu kolektivu
  • pravidelné intervize, supervize týmu i jednotlivců

Kontakt:

Mgr. Jitka Bartošová, tel.: 777 07 19 87, e-mail: jitkabartosova6@gmail.com

V případě zájmu o tuto pozici zašlete do 15. 12. 2018 e-mailem svůj strukturovaný

životopis a motivační dopis. Vybraní uchazeči budou telefonicky kontaktováni.